۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۱

فرماندار دشتی:

روند مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان دشتی رو به افزایش است

روند مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان دشتی رو به افزایش است

بوشهر- فرماندار دشتی با بیان اینکه از نیمه خرداد تاکنون تعداد مبتلایان به بیماری کرونا ۸۰ درصد افزایش یافته است، گفت: محدودیتها و نظارت ها باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری ظهر دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان با تاکید بر اینکه حمایت مقام معظم رهبری از دانشمندان ایرانی در جهت تولید واکسن کرونا کاری ارزشمند و ماندگار است، اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس روند بازرسی‌ها و سخت گیری ها باید افزایش یابد.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: بر اساس گزارش‌های واصله کمترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن ورزشی است.

نادری خاطر نشان کرد: در حال حاضر روند این بیماری در شهرهای بادوله و کاکی و برخی از روستاهای این بخش مطلوب نیست و این بیماری رو به افزایش است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پایان همین هفته کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان نیز برگزار می‌شود ضرورت دارد همه دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم با آموزش و پرورش داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی نیز با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا به سه هزار و۷۲۷ نفر رسیده است، گفت: تاکنون ۶۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

پرویز احمدی افزود: عادی انگاری در جامعه و کاهش پروتکل‌های بهداشتی باعث خیز مجدد بیماری شده و بر اساس آخرین رنگ بندی شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه رعایت ماسک در صنوف به زیر ۵۰ درصد رسیده است، افزود: عمده مبتلایان به کرونا دور همی های خانوادگی و مهمانی بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز گفت: کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور از روز چهارشنبه نهم تیرماه با رشته هنر آغاز می‌شود.

علی حسینی افزود: روز پنج شنبه رشته انسانی و ریاضی، روز جمعه رشته تجربی و روز شنبه نیز رشته زبان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال هزار و ۵۰۰ داوطلب در ۱۶ حوزه امتحانی با هم به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 5246275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha